Інтернет-магазин
готові до мегаприбутків?

Здійснення покупок або, як зараз стало модним виражатися, шопінг – заняття не тільки корисне, але й дуже навіть приємне (особливо для представниць слабкої статі). Однак головний біль і роздратування, які можуть з’явитися, якщо Ви загубилися в неосяжних просторах супермаркету або просто ринку в пошуках потрібного товару, роблять покупки справжньою мукою. Як уберегти свої нерви і в той же час обзавестися корисною обновкою в гардеробі або, наприклад, придбати потрібний інструмент? Вихід є – робіть покупки в інтернет-магазині.

Усе більше й більше людей віддають перевагу саме цьому виду покупок. Тому якщо Ви або Ваша компанія реалізуєте товар або пропонуєте послуги, своє співробітництво із клієнтами Ви можете організувати у вигляді інтернет-магазину. Що це таке, і які вигоди принесе? Інтернет-магазин – це особлива форма інтерактивного веб-сайту, яка призначена для рекламування товару, прийому замовлення на покупку товару, доставки й оплати.

Корисна інформація

Відвідувач інтернет-магазину переглядає перелік пропонованих йому товарів або послуг, вибирає підходящу позицію й додає обраний товар у свій купівельний “кошик”. Далі в такий же спосіб відвідувач може вибрати ще кілька пропонованих позицій – стільки, скільки потрібно. Коли всі необхідні товари обрані, можна приступати до оформлення замовлення на покупку. При цьому необхідний мінімум особистої інформації про покупця, що сприяє підвищенню безпеки покупок.

У заявці на покупку крім інформації про обраний товар міститься також інформація і про способи оплати. Для розрахунків за інтернет-покупки способи оплати застосовують різні: за допомогою банківської карти або банківським переказом, поштовим переказом, оплата електронними грішми і, нарешті, оплата готівкою при одержанні товару. Однак щоб уникнути можливих шахрайських махінацій чесні інтернет-магазини не використовують, наприклад, перекази Western Union, оскільки такий платіж не можна скасувати або опротестувати. Не застосовуються в серйозних інтернет-магазинах і способи оплати через SMS на короткий номер з незмінною сумою платежу, тому що в цьому випадку також неможливо опротестувати або скасувати платіж.

Доставка замовлення здійснюється або власною кур’єрською службою інтернет-магазину, або за допомогою інших компаній, що надають кур’єрські послуги. Також можливий варіант доставки замовлення покупцеві поштою посилкою або бандероллю. Якщо ж замовлений товар електронний (фотографія, програмне забезпечення, ліцензійні ключі до нього, текст, електронна книга і т.д.), то його доставка здійснюється електронними каналами, наприклад, електронною поштою або за допомогою доступу в захищену область сайту.

Безсумнівно, головний розділ інтернет-магазину – це каталог товарів і послуг. Навігація по цьому каталогу може бути різною залежно від асортименту пропонованих товарів і послуг. Лінійна навігація, при якій відбувається послідовний перехід від сторінки до сторінки, підійде для інтернет-магазинів з невеликим асортиментом однотипних товарів. Для магазинів з більшим різноманітним асортиментом краще підійде багаторівнева навігація – наявність головного каталогу, що включає в себе каталоги нижнього рівня.

Крім того, навігація по інтернет-магазину може бути організована на основі вибірки за якими-небудь критеріями, що вводяться користувачами.

Також в інтернет-магазині зазвичай присутні розділи, такі як: оформлення замовлення, пошук товарів і послуг, купівельний кошик, контактні дані і зворотний зв’язок з адміністрацією магазину, вибір системи оплати, рейтинг найбільш популярних товарів і послуг.

Продавати в інтернет-магазині можна все те ж саме, що й у звичайному “реальному” магазині: предмети гардероба, інструменти, канцтовари, меблі, побутову техніку, книги, комп’ютери й периферійні пристрої до них, спецобладнання для виробництва та багато чого іншого. Плюс в інтернет-магазині можна продавати й те, що у звичайному магазині зустрінеш не часто: програмне забезпечення, ліцензійні ключі доступу, електронні книги, картинки й фотографії, мелодії, тексти й т.п.

  • такий магазин працює завжди! у нього немає вихідних і перерв на обід, відвідати його можна навіть уночі
  • зайти в інтернет-магазин може кожний, у кого є доступ в інтернет, незалежно від свого місцезнаходження
  • не потрібне торговельне приміщення
  • не потрібне спеціальне торговельне устаткування
  • не потрібно наймати штат співробітників: продавців-консультантів персонал, що обслуговує, бухгалтерів, охоронців і т. д.
  • не обов’язкова навіть наявність товару – головне, щоб була добре налагоджена взаємодія з постачальниками
  • управляти інтернет-магазином можна в будь-якім місці, де є доступ в інтернет.

Портфоліо

Сайт ливарного підприємства “Патар”

Сайт ливарного підприємства “Патар”

Підхід до продажів через інтернет по-новому.

Сайт виробів з чорної кераміки

Сайт виробів з чорної кераміки

Інтернет-магазин виробів з чорної кераміки в який ми вдихнули нове життя

evasiveadminІнтернет-магазин